Concept, Media
Beeldtaal en huisstijl en podcastserie
Beeldtaal, huisstijl en podcastserie
Complete set van logo, speelse iconen en passend kleurenpalet, website en podcastserie voor sociaal ondernemer Anton Bardie.
Samen met Marlies Molema.
Media
Kijk in de Wijk
Kijk in de Wijk
Serie tv-programma's, korte clips en podcasts over de complexe en soms moeilijke en soms prachtige wijkvernieuwing in de stad Groningen.
Samen met Jerry Vinke, Wouter Brem, Gemeente Groningen & Warmtestad.
Media
Documentaire De Gelukkige Jeugdprof
Documentaire De Gelukkige Jeugdprof
Subyt Detachering is een rebel die het systeem wil veranderen. Die houding en gedrag zijn hun marketing. Binnen deze filosofie produceren we op dit moment de documentaire De Gelukkige Jeugdprof.
Samen met Subyt, Perrie Hoekstra en Jerry Vinke.
Activatie, Campagne, Taal
Groningen Tuint Om
Groningen Tuint Om
Slimme tips in de Groningse taal van de sympathieke en behulpzame TuinTom: Groningen Tuint Om!
Samen met Waterbedrijf Groningen, Studio Paraat. Jerry Vinke.
Activatie, Campagne
Sipelsop
Sipelsop
Campagne voor World Food Week Friesland rond de Friese uiensoep: sipelsop. Over lokaal voedsel, 'wat ligt er op jouw bord'-fotoflashmob en verloting van een ton uien.
Samen met NHL Stenden. World Food Week. LF2028.
Audio, Media
Podcast Knetter & Vonk
Podcast Knetter & Vonk
Serie radioprogramma's met veranderaars en durvers in jeugdzorg en onderwijs.
Samen met Subyt Detachering en KUDO Studio.
Audio
Sounddesign
Sounddesign
Jingles, audiologo's en door ons gemaakte muziek.
Samen met KUDO Studio, Leonieke Toering en anderen.
Taal
Hooghoudt
Hooghoudt
Klare taal en gewoon Groningse acties rond het oergrunneger merk Hooghoudt. Niet te eelsk en zonder te kwelen. Wat dat betekent? Dat zoek je zelf maar lekker op 🙂 Tjeu!
Samen met Niels Grootenboer, Elke Spaan.
Activatie, Campagne
Win een Ton
Win een Ton
Verloting regenton (belastingvrij) als bewustwordingscampagne voor hergebruik regenwater in Groningse tuinen.
Samen met Sanne Boekel, Wouter Brem, KlimaatAdaptatie Groningen en Waterbedrijf Groningen.
Activatie, Campagne, Concept
De Groene Burgemeester
De Groene Burgmeester
Vormgeving, idee en campagne rond verkiezing van De Groene Burgemeester die de stad groener en klimaatvriendelijker maakt.
Samen met Klimaat Adaptatie Groningen, Marlies Molema en Anne-Marijn van Rooij.
Concept
Kersteierbal
Kersteierbal
Bouwpakket van lijm, paneermeel en een toffe handleiding om heel duurzaam van lelijke oude kerstballen originele Groningse Kersteierballen te maken. Kerstpakket voor verschillende relaties van ons.
Samen met Sanne Boekel. Grokaalbox. Enablemi.
Activatie
Vrijheidsmaaltijdsoep
Vrijheidsmaaltijdsoep
Actie rond het eten van soep want eten brengt samen en voedsel betekent veiligheid en dus vrede. Onderdeel van bevrijdingsfestival Groningen.
Samen met Bevrijdingsfestival Groningen. Stichting Vier Vijf Mei.
Activatie
Dikdoun in Tunnel
Dikdoun in Tunnel
Niet alleen lintjes knippen door bobo's, maar samen met de mensen en ondernemers die overlast ondervonden van de aanleg de opening vieren van een mooi bouwproject: de nieuwe spoortunnel aan de Paterswoldseweg in Groningen.
Met Marketing Groningen, De Wilde Slager, Marlies Molema, Boilermaker en Jerry Vinke.
Taal
De Graanrepubliek
De Graanrepubliek
De Groningse wortels van De Graanrepubliek voelbaar maken in beeld en taal zodat dit Groningse merk kan groeien en bloeien.
Samen met Tape Haarlem, René Dijkema.