Uit principe doen we alles

Activatie, Campagne
Bescherm je drinkwater
Bewonerscampagne
Hoe informeer je bewoners van een waterwingebied over hoe ze hun eigen drinkwatervoorziening kunnen beschermen? Nou, door symbolen in plaats van regels te communiceren bijvoorbeeld. Door een stickerkaart met handige tips voor in het medicijnkastje of op de garagedeur op te sturen. En met een Waterwinquiz die activeert om al die kennis tot zich te nemen en die ook nog eens een kennismeting is. Helder, toch?
Samen met Provincie Groningen en Marlies Molema.
Activatie, Campagne, Media, Taal
SpetterSpeurtocht
Speurtocht en Spetterspel voor kinderen
Voor Waterbedrijf Groningen bedacht en tekende Marc Kikker Spat - samen met hem kunnen ze een spannende zoektocht in en rond het huis doen, langs kranen en apparaten en regenpijpen en afvoerbuizen, om te ontdekken hoe waardevol ons drinkwater is!
Samen met Waterbedrijf Groningen.
Activatie, Campagne, Taal
Groningen Tuint Om
Groningen Tuint Om
Slimme tips in de Groningse taal van de sympathieke en behulpzame TuinTom: Groningen Tuint Om!
Samen met Waterbedrijf Groningen, Studio Paraat. Jerry Vinke.
Activatie, Campagne
Sipelsop
Sipelsop
Campagne voor World Food Week Friesland rond de Friese uiensoep: sipelsop. Over lokaal voedsel, 'wat ligt er op jouw bord'-fotoflashmob en verloting van een ton uien.
Samen met NHL Stenden. World Food Week. LF2028.
Activatie, Campagne
Win een Ton
Win een Ton
Verloting regenton (belastingvrij) als bewustwordingscampagne voor hergebruik regenwater in Groningse tuinen.
Samen met Sanne Boekel, Wouter Brem, KlimaatAdaptatie Groningen en Waterbedrijf Groningen.
Activatie, Campagne, Concept
De Groene Burgemeester
De Groene Burgmeester
Vormgeving, idee en campagne rond verkiezing van De Groene Burgemeester die de stad groener en klimaatvriendelijker maakt.
Samen met Klimaat Adaptatie Groningen, Marlies Molema en Anne-Marijn van Rooij.