Uit principe doen we alles

Activatie, Campagne, Taal
Groningen Tuint Om
Groningen Tuint Om
Slimme tips in de Groningse taal van de sympathieke en behulpzame TuinTom: Groningen Tuint Om!
Samen met Waterbedrijf Groningen, Studio Paraat. Jerry Vinke.
Activatie, Campagne
Sipelsop
Sipelsop
Campagne voor World Food Week Friesland rond de Friese uiensoep: sipelsop. Over lokaal voedsel, 'wat ligt er op jouw bord'-fotoflashmob en verloting van een ton uien.
Samen met NHL Stenden. World Food Week. LF2028.
Activatie, Campagne
Win een Ton
Win een Ton
Verloting regenton (belastingvrij) als bewustwordingscampagne voor hergebruik regenwater in Groningse tuinen.
Samen met Sanne Boekel, Wouter Brem, KlimaatAdaptatie Groningen en Waterbedrijf Groningen.
Activatie, Campagne, Concept
De Groene Burgemeester
De Groene Burgmeester
Vormgeving, idee en campagne rond verkiezing van De Groene Burgemeester die de stad groener en klimaatvriendelijker maakt.
Samen met Klimaat Adaptatie Groningen, Marlies Molema en Anne-Marijn van Rooij.
Activatie
Vrijheidsmaaltijdsoep
Vrijheidsmaaltijdsoep
Actie rond het eten van soep want eten brengt samen en voedsel betekent veiligheid en dus vrede. Onderdeel van bevrijdingsfestival Groningen.
Samen met Bevrijdingsfestival Groningen. Stichting Vier Vijf Mei.
Activatie
Dikdoun in Tunnel
Dikdoun in Tunnel
Niet alleen lintjes knippen door bobo's, maar samen met de mensen en ondernemers die overlast ondervonden van de aanleg de opening vieren van een mooi bouwproject: de nieuwe spoortunnel aan de Paterswoldseweg in Groningen.
Met Marketing Groningen, De Wilde Slager, Marlies Molema, Boilermaker en Jerry Vinke.